Friday 22 June 2012

SIKIT TAK BANYAK 

ASSALAMUALAIKUM ..

nak mengaku aku kejam,sikit la kot. tak banyak mana pon. hehehe. nak kata aku patut buat mcm tu, aku rasa aku patut. bukan balas dendam bukan ..

aku mintak maaf banyak kat kau kawan. everything happens with a reason. setuju kan? dah banyak kali aku nampak kau , aku jalan sebelah kau, aku ada la duduk berdekatan dengan kau, bertembung dgn kau, apa lagi ek? tak kesah pon la ... tapi kan aku tak tegur kau langsung . kau sedar tak ? hmm ke kau tak perasan ? kau tak amik kesah kot sebab aku mcm bukan kawan kau je ..

aku bukan sengaja buat macam tu , nak kata aku ego , eh tak ! aku mmg nak tegur tapi aku fikir byk kali utk diri aku , so aku buat decision yg aku tak perlu dan tak payah tegur kau . yes even kau ada kat sebelah aku time tu . jahat kan buat org mcm tu sebegitu rupa ?eh tapi aku rasa aku patut . mesti kau cakap aku sombong kann ? ha'ah aku pon terasa aku sombong dgn kau . everything happens with a reason . aku tak salahkan kau apa yg kau buat . tapi apa yg kau buat tu buat aku berhati hati dlm hidup :)
 
terima kasih terima kasih :)

eh aku tak benci kau lah . aku cuma buat buat tak kenal kau je . hehe jgn tiru aksi ini . aku dgn kau ada masalah kot sebenarnya . tapi maybe kita tak perasan tapi aku dapat rasa aku ada masalah dgn kau . benda kecik je pon .. tapi kita tak gaduh kan . kita cuma menyepi terus .

aku nak tegur kau . aku nak borak dgn kau . aku nak kawan dgn kau . aku nak kenal kau . aku nak gelak dgn kau . aku nak makan dgn kau . aku nak study dgn kau . aku nak dan aku nak . tapi tak semua yg kita nak , kita dapat kan ? entah . tapi aku ngaku kau kawan aku .

aku tau kau baik . yes kau mmg baik . 

takpa lah . benda yang dah lepas tak boleh nak direwind nak dikitar semula balik ..

semua org deserve happiness . kau jugak :) aku tgk kau happy dgn kawan kawan kau yg sekarang . sgt happy kann ? okay lah tu . masing masing ada life . life kau kan , bukan aku yang aturkan . aku doakan kau .

sorry sgt aku jadi kejam zionis mcm sekarang ni . aku tak nak pon jd mcm ni tapi haih tu la tu .. ada sebab kenapa aku mcm ni .

aku tak pernah lupa kau dlm hari aku . aku dah kenal kau pon cukup beruntung lah aku . 

*sigh*

tak tenang pulak belajar bila mcm ni situation nya .. acano ni ? hahaha settle lah !nanti aku toray lah settle dgn kau . eh bukan settle . settle tu mcm gaduh . kita tak gaduh . tak tak ! hmm okay la nnt aku mintak maaf one to one dgn kau . aku buat salah ke ? buat buat .. aku sombong dgn kau . teruk kan muka aku bila sombong ? mintak segala penangan tambah dgn kaki kan ? haha biasalah .. rutin aku mmg suka carik pasal . eh tak ! suka suka apa ek ? haa suka buat orang bintat .. mesti banyak bintat dlm hati kau .. kira fair and square la kawan . aku ada bintat dgn kau jugak . nguehngueh .

aku cakap tadi , ni bukan balas dendam . bukan ...

biasalah perempuan bila terasa ke sakit hati ke , mmg cengginih .. heheh nak space utk bernafas . nak terima kenyataan lagi .. kena terima kenyataan yang kita taknak .dah aku dah terima dah :)

eh nak tidur awal lah .. sebab kan besok nak pegi beli barang pastu nak pegi tgk baby kak inna pastu nak pegi mana lagi ek ? aku mmg suka berjalan lahhh . hobi hobi ..

aduhai next week ada quiz bsnes math . aku takut soalan dia .. haih study are study ! ramai budak pandai kat sana .. 

eh rindu lah pulak kat ZUIZZATI BINTI JOHAR tiba tiba . siapa tu? besok ke lusa ke tulat ke aku cerita la siapa tuan badan . nak cerita sekarang malas . elleh yg baca pon malas nak baca panjang panjang lama lama kan ? maksudnya aku kena pen off lah ni ye ?

kena kena sekarang lah .

okay then . so this is , PEN OFF :)

No comments: