Sunday 17 June 2012

sikit punya sakit :'(

ASSALAMUALAIKUM ..

sakit hati memang tak boleh nak elak kan ? kalau dah sakit hati tu , tetap sakit la . tapi boleh lagi nak bersabar . sometimes punca sakit hati pon dari diri sendiri . siapa suruh kau tergolong dalam segala hal yang sgt berperikemanusiaan mcm tuh are ? kan kau yang sakit hati dahh .well yeah semua orang rasa sakit hati . tipu la kalau yang tgh baca ni tak pernah rasa .. it happens all the time . kenapakah ? maybe sebab diri sendiri suka sgt sakitkan hati orang . then kau kena balik .. yeah seronok gil lah ! memang betul betul holiyau . sendiri rasa , sendiri kena banyak sabar .

aku tak salahkan kau in this case bcause you know nothing . aku yang bersalah dalam hal ni sebab aku bagi kau ruang . yes even tak banyak space tapi ada la space utk kau . ouh ouh ouh aku yag sememangnya kena rasa benda ni semua la kann . aku tak salahkan kau . TAK ! salah aku .. ya aku ulang lagi , salah saya !

aku rasa nak jerit , aku jerit dahh tapi tak la kuat . gila ke ? hahaha aku geram . aku sedih . aku sakit hati . lain kali , kalau kau rasa kau tak akan buat benda tu , then jangan mntak izin dengan aku macam yang kau buat tuh . kau tau nak menyoal and waiting for my answer . tapi sekarang .... DAMN ! sorry .. aku gila pressure sekarang . 

kau happy sekarang boleh cerita la . okay fine everybody deserve happiness including you . hamek lahh . im done with you . so shuhh shuhh . step back please .. jangan kau berani nak kacau hidup aku lagi . 

erkk ==, macam kejam lah pulak kann .

tapi aku sakit hti lagi dgn kau . boleh tak besok aku nak sepak kau laju laju ke perlahan lahan ke . boleh la boleh la .

tapi nothing change are ..

nak ttidur sekarang pon tak boleh , kau lah ni ! haaa kan aku dah salahkan kauu .

heehhhhhhhhhhhh geramnya !

nampak aku tension sgt kann ? haah sangat tension .

kalau lah aku manusia yang paling berani nak cakap straighttothepoint je dekat kau , dah lama aku buat ..

tapi tadi ... haihh cancel aku nak pandang kau lagi lepas ni . yes aku memang kejam . aku jahat . so lepas ni kalau aku elak dari kau , aku buat donut dengan kau , sorry to say . alah ! kau pon tak kan nampak aku lagi lepas ni .. mimpi jelah kau are !

bak sini fone kau cepat . aku nak delete number aku dlm cntact list kau ..

haduiii jiwa mak . jiwa ...

mesti siapa siapa yang tgh baca ni cakap , apa la budak ni . sabar jelahh ...
saya tgh sabar la ni .. saya tnjuk saya geram dgn typing kat belog nih aje . mulut saya dari tdi senyap aje . tak salah kan nak release tension dgn type apa yg kita rasa ? kata BLOG ..

sorry lah entry kali ni emotional .. tak tahan dah . tak tahan ! tadi punya la semangat berkobar kobar nak balik hostel , sekali kau ! aku nak balik rumahh ... huaaaaa ! 

acano nih ? tadi zue kata , ignore kan je nat ...

aku cuba zue , aku cuba ...

doakan aku cepat okay dari segala hal yang memenatkan kepala serta hati aku nih . punya la aku nak sweet sweet dgn diploma terchenta ni , kau pulak dtg bagi aku sakit hati ..
takpa takpa dugaan ..

utk awak , terima kasih la bagi saya rasa mcm ni . huihh best gila lah :)

dah are , jangan kau mengada nak serabut kan kepala tuh lagi ..

hah zue dah membebel dah aku tension ... okay zue , aku tak tension dahh . 

aku kan syg zue :)

so this is , PEN OFF .


No comments: