Friday 6 July 2012

tentang seseorang 

ASSALAMUALAIKUM W.B.T ..

tentang seseorang lahh sgt kan . special ? mesti lahh . mesti yg baca cakap cenggini , ada boyfriend baru lah tu . takda takda . mintak simpang lahh . hehehe

setiap pertemuan ada perpisahan kan , lumrah . aku ada kata nak cerita pasal ZUIZZATI BINTI JOHAR kan ? haa ni lah masanya . bila balik rumah , baru la boleh nak hupdate belog dgn senang hati . kot nak online kat hostel tu , hmm harem jadah . tak payah la nak harap sgt awak tu dapat online laju guna wifi kptm . memang ajar betul mcm mana nak sabar lah .. dah biasa dah . tu yang biasanya online fb dekat fone je . lagi cepat .. zupp ! haa cepat kann . tup tup je bill fone dah rm 300++ . kahkahkah :D

nama panjang dia mcm tertera kat atas tu , nickname dia ZUE :)
dia bukan roomate aku tapi dia toiletmate aku . dia jugak classmate aku pastu hari hari aku duduk sebelah dia . mana dia pergi ,aku pergi .. mandi tak lah kan . mana ada aku , dia ada . haa cenggitulah . rapat ? haah rapat . dari dia , aku belajar banyak benda . ajar aku berfikir kedepan .. belajar fikir matang. apa lagi apa lagi ? 

dia pindah . sedih . SANGAT !

dia masuk matrix . rezeki dia kat sana kan . Allah dah aturkan semuanya . Allah lebih mengetahui . natijah, sara, sue , nana and najaa sayang zue . jgn tanya lah kan kiteorang nangis ke tak . teruk . lebam lebam mata masing masing .

dia tak nak masuk tapi family suruh . okay lah , dia follow the flow . tapi kesian dia , dia kena catch up sampai enam topic . dia masuk lambat kan .. so dia tertinggal la belajar . aku yakin kau boleh buat zue !

sekarang ni dah takda dah orang nak memekak memekak menyanyi dlm dorm . aku dengan najaa pulak ganti ..
sekarang ni dah takda dah orang nak pinjam fone aku nak bukak youtube ..aku pon dah takda selera nak bukak ..
sekarang ni dah takda dah orang nak main simsimi kat fone aku , aku pon dah tak lalu nak borak dgn simsimi tu ..
sekarang ni dah takda dah orang yang suka search kata kata cinta dlm internet , kami tak reti :P ..
sekarang ni dah takda dah orang nak membebel pasal tandas , aku merungut dalam hati je ..
sekarang ni dah takda dah orang nak mengada ngada dgn aku ..
sekarang ni dah takda dah orang nak bagi penangan mcm kau , auch sakit ! ..

huih kot nak dilistkan , mmg berjela lah ..

aku sempat keluar berjalan dgn kau haritu kan . seronok . time tu pulak mata aku sakit , berair air . maka , takda lah gambar aku dgn kau .. tapi aku ada gambar kau dekat bowling dgn baby semangat tu ..





aku sempat jugak lunch dgn kau kali terakhir kat bangi tu dgn budak budak kelas ..





hari last dengan kau jugak , kita ramai ramai pergi serbu 7E semata mata nak beli ice cream .. tu hari last makan ice cream dgn kau..






hari isnin tu jugak lah aku last duduk sebelah kau dalam kelas ..
aku tak nak tau yang kakak kau dah otw to kptm nak uruskan segala hal , tapi .. hari tu memang hari last :(






nih dia seketul gamba sebelum kau angkut segala barang kau turun and bye bye kptm ..jgn gelak gamba kelakar . comment la muka sorang sorang . haha muka sedih tau . sobsob :(



sekarang , dalam setiap gambar kau takda dah zue . tapi kau sentiasa dalam hati , dalam ingatan kami :)

belajar rajin rajin kat sana . aku yakin kau boleh . ya kau tak nak tapi zue , itu rezeki kau . rezeki kami kat sini .. rezeki lain lain . kita still kat bumi yang sama . free free nanti kita jumpa okay . matrix kan hebat . kau pon org yg hebat la maksudnya .. cehh !

jangan nangis nangis melalak lalak dah kat sana . buruk ghoman eh . senyum :)

nahh ni kau kat sana kan ? fuyoo blajar math tu .. faham tak zue?




kau satu dalam seribu . kau limited edition lah kawan . kau kawan . kau the best ! 

 ada orang kata kita kembar lah zue . tu la tu aku nangis teruk teruk kau pindah . ada ke patut kembar dipisahkan . hehe . sobsob :( 




bertemu dan berpisah kerana Allah . setiap yang berlaku ada hikmahnya kan . rezeki kau kat sana , rezeki aku pulak kat kptm bangi . so all the best zue . keep on moving :)

SAYANG ZUIZZATI :)

-PEN OFF-











No comments: