Wednesday 15 May 2013

ad what?

ASSALAMUALAIKUM..

rabu. harini rabu. khamis. itu besok. ohh semua orang tahu? okay then. sekejap je cuti sem nak habis dah. karang dah start sem tiga dah. life goes on. sekejap je aku dah 20. whooopss cukuplah tak suka 20 tu. its not aku nampak tua bena dari yang lain. no tak fikir yang itu. just macam kau orang tak rasa macam berdebar ke dengan angka dua tu? for me, sangat berdebar. ada yang suka. naaa im not. but well dah dua-puluh-tahun dah pun. sekejap. masa berlalu sangat cepat.

sekolah menengah aku banyak dekat asrama. sebulan sekali balik. so memang aku jarang jumpa dengan kawan kawan mak aku, kawan kawan ayah, cousins. bila sekali aku jumpa semua cakap "dah anak dara dah, dulu kecik je gat ni haaa..". makcik, itu dulu. aku senyum jelah takda benda lain dah boleh buat.

well yes sekarang sama jugak. sekarang lagi lah dah tak menengah dah. dah boleh jadi bini orang. tapi ada okay kawan kawan mak aku cakap aku form four lah baru habis spm lah. waaa mudakah? mungkin. *kekenyit mata*

setiap tahun ada azam baru. dulu masa sekolah berkobar kobar pasang azam. semangat kan? kadang kadang buat nya tak jugak. tak capai pun azam nya. tapi dah kolej ni no more setiap tahun. dah tukar jadi setiap sem. so kiranya dua kali berazam dalam masa one year. azam dah tercapai. hehe guess what? azam taknak repeat. kena slow slow. so lepas ni boleh azam nak dekan pulak. i wish.

sedap pulak lagu lagu dekat telinga ni. entah kenapa aku lagi suka lagu cover. ya sometimes lagu cover lagi sedap dengar dari penyanyi asal nyanyi. aku tak cakap diaorang nyanyi tak sedap. diaorang tu gila bagus. cumaaaa yang buat cover ni pandai nak gubah. ya sometimes yang buat cover ni pun suara diaorang sedap. heh sebab tu.

okay atas tu mukaddimah.

remember kan last post i did mention about ADDIN? kalau tak remember, kalau tak baca, cer selak selak sikit last post. thank you sambil senyum lelebar.

ADDIN. dia tak wujud in reality. kalau nak diikutkan macam mana aku kenal dia la. hah jangan nak memandai cakap aku ada alam fantasi.

addin is a character. 

novel. addin. hlovate.

i found addin in hlovate's novel. for those yang tahu, best gila kan novel dia? dan aku tak faham kalau ada yang cakap tak best. sila baca semula. sebab sangat best.

siapa hlovate? writter. entah aku pun taktahu dia siapa sebenarnya. dia sangat low profile. sangat. rasa nak tahu tu ada. but how? later maybe.

addin dalam aA+bB and tunas. addin tu macam mana? well i just can describe yang dia sangat ohsem. for me la. dia tak kisah apa orang nak kata. dia hidup untuk hidup dia. dia tak kacau orang. dia berani tegur orang yang buat salah. dia sangat iron lady. i wish i can be that. im trying. addin tak sibuk nak campurkan belajar dia dengan hal hal bercintan cintun. dia settle dulu dia punya study. and actually dia tak pernah langsung nak terfikir about relationship. except friendship la. and familyship too. ada ke familyship?

dia akan buat buat tak ada problem eventhough dia ada. aku nak jadi itu jugak. ahh i just cant describe la kenapa i suka sangat character addin ni. why not you all buy the novel? then u know. haha teruk betul. at least aku cerita point penting kan? mula mula baca tunas dulu then baru aA+bB tau? yang dah baca tu, thumbs up !









haa nah dua bijik novel tu. berkait ke dua novel tu? YES. so baca dua dua tau hehe.


so mungkin dah ni je aku nak type sebab cerita dekat tv tu dah memanggil manggil. so jumpa lagi lain kali. have a nice day people.

PEN OFF.





No comments: