Sunday 13 May 2012

IF WE EVER MEET AGAIN

dalam hati mampu kata 'insyaAllah kalau panjang umur'

aku paling suka hang out dgn kawan2 . banyak sebab ..

  1. aku akan senyum sepanjang hari campur dgn gelak tawa yg tak menyudah :D
  2. automatic fikiran aku yang berkecamuk dgn segala mcm benda , akan hilang mcm tu aje .. :)
  3. aku rasa sgt dihargai sbb kawan2 still luangkan masa nak hang out dgn aku .
  4. bergambar seberapa byk yg mungkin . dlm gambar akan tertangkap gambar yg aku dgn mereka senyum :) no worries at all :)
  5. tercipta lagi kenangan . memories yg boleh buat aku senyum time down :)
  6. it just that my friends always make me thought that i am the most lucky person in this world :)
  7. semua org nak kawan yg baik , aku da kaut semuanya :)


the girls :)


the boys :)


banyak kemungkinan akan terjadi kan ? mungkin kita akan jumpa lg , mungkin kat tempat lain pulak :) . doa kita semua pnjang umur and dapat nak bersua lagi okay ? *tiba2 aku terasa sedih :(*

kat dalam skype pon kira jumpa jugak la kan ? tapi tu bukan hang out . haih takpa , untuk awak yg suka baca apa yg saya bebel , kat sana nnt awak kumpul duet banyak2 supaya dapat beli tiket balik sini okay ? kalau awak tak balik , kami sakit hati pulak nnt :P . kgurau .. awak , tuntut lah ilmu walau ke negeri china . kami juga saya akan sokong apa yang awak nak buat :)

semalam , 12th may 2012 mungkin hari yang seronok bagi dia :).
saya pon seronok sebab saya kenyang . hehehe . awak terkejut letew tiba2 ada cake kan ? saya pon tak tau sebenanya . ini idea nyot , sila berterima kasih dekat dia okay ? tau awak da cakap thanx kat dia .. hey awak ! kami syg awak :) SGT !


cake ni sedap kan ? tanya nyot mana dia beli cake ni .. tanya macha boleh jugak . syamim pon boleh jugak :)

*tak tau nak berhenti senyum macam mana da*


awak menangis sebab terharu :) . dia pulak nangis sebab awak nangis (katanya) . sebenarnya da lama dia pendam tu , alang2 awak da nanges , dia tumpang sekaki la . baru saya sedar , jauhnya ...  
beberapa tahun kemudiannya , suruh nyot sponsour cake kawen pulak tau ^^ 


tommy pulak tak menanges mcm awak . dia terharu ^^
tengok la muka dia bila cake da keluar . senyum je kau tommy heh . yela , seronok dua ronok tiga ronok la kan dapat cake sedap dgn tulisan shantek ada pulak strawberry tiga biji :) mesti la terharu sekejap . eh jangan ! kau kena terharu selamanya tommy :)


macam da tau2 je kan kau tommy . siap kemas meja tu lagi . disebabkan kau kemas meja , haa amek kau terkeluar seketul cake . suka letew :)



haih sakit pulak hati kita bila dua2 nak sumbat cake . tapi manja kan ? heheh kau ada ?


kebetulan kami berdua colour kuning hari tu :)
ha'ah mmg kitaorg yang memeriahkan suasana . bukan bersih eh bukan bersih .. tengok la tu cubaan mata juling . sebelah aje juling O_o


haa ni pulak al-kisah dlm lif jusco seremban 2 tu . semata2 nak ambik gambar dlm lif , kitaorg sanggup la turun naik lif sbb nk dapat kan capture sebegini rupa .. muehehehe . senonoh la jugak kan perangai ? elok bena da sampai ground floor , kitaorg tutup lif balik pi naik sampai tempat parking . cuba la nnt .. best ! tapi make sure takda org laen dlm lif tu . klu ada , kasi halau ! kgurau :P


kita mmg slumber wawa slumber yaya kan ? da la tgh2 jalan , depan kedai bata pulak tuh . haih ! sekarang baru terasa sikit malu .. 

bila lagi kita nak jumpa mcm ni sebelum kau melompat terus kat sana ? rau , nnt kita pegi jalan sama2 okay bila weekend :)
aku dekat dgn kau . 

"dan mungkin bila nanti kita kan bertemu lagi , satu pinta ku jangan kau coba tanya kan lagi .. rasa yang ku tinggal mati seperti hari kemarin , saat semua disini .. "
-peterpan-


ikutkan hati , aku boleh meraung sampai org perlis dgr . ikutkan hati , aku nak masam muka dgn kau . ikutkan hati , aku tak nak tulis borang tu . ikutkan hati , aku tak nak bercakap dgn kau pasal negara tu . ikutkan hati , aku nak kau terus kerja . ikutkan hati , aku tak nak teman kau hari tu . ikutkan semuanya balik , aku nak anggap benda ni mimpi .

TAPI AWAK ,

fikirkan awak , saya kena tunjuk saya happy supaya awak semangat belajar kat sana nnt . fikirkan awak , saya kena tolong awak isi borang utk awak capai cita2 awak . fikirkan awak , saya terus bercakap pasal negara tu utk awak makin semangat nak belajar sana .fikirkan awak , saya tak nak kawan saya tak sambung belajar . fikirkan awak , saya teman awak hari tu utk proses permohonan cepat selesai . fikirkan semuanya balik , ini kenyataan yang saya kena bangga and bersyukur awak berpeluang nak menuntut ilmu lagi.



senyum macam ni kat mana awak pegi :)

doakan kami disini , kami jugak doakan awak disana :)

saya dan mereka syg kan awak lebih dr awak syg kan kami :)

kita bukan berpisah , kita berjauhan sementara waktu .. :)

DO KEEP IN TOUCH :D

psstt ! banyak lg gambar senanye . nak tgk ? sini mari ..

AWAK , nanti rajen kan diri baca blog saya mcm sekarang ^^
sekurang2 nya awak tau saya mcm mana kat sini nnt :)

AWAK , hakuna matata ..it means no worries :)

SEMUA , PEN OFF . it means got to go now :)





No comments: