Wednesday 17 April 2013


ASSALAMUALAIKUM

lama gila kan tak update? haha tahutahu. well saya orang busy dengan study. hah tudia alasan melampau. okay la aku baru habis final dan dan dan inilah masa paling sesuai untuk update segala bagai. sebenarnya kelmarin ada je masa tapi fyi, wifi dekat rumah ni dah gila. sebab apa? sebab something wrong somewhere. kalau nak online kena cucuk cable lah bagai bla bla bla malas nak layan. maka sekarang beginilah patik pabila dirumah jarang online. pasai pa? pasai malas nak mencucuk cable bagai lepastu kena online depan tv. 

baru la dalam beberapa hari cuti sem start. HAPPY HOLIDAY UOLLS. memang seronok la cuti sem ni melanguk dekat rumah tak payah study. haha tapi tipu tak boring. time time cenggini haa dah start rindu kawan. lagi lagi sayang sayang aku yang sorang dekat utara sorang dekat selatan sorang dekat timur sorang dekat barat. start sem tiga nanti lah baru jumpa balik. insyaAllah kalau panjang umur. next sem aku duduk rumah sewa. raya nanti datang lah okayyy. 




sayang sayang sekalian, cuti ni jangan membina badan ye. tahu korang rindu aku tapi watlek watcool. call lah aku selalu sebab aku takda wechat. maklumlah memory tak besar.

berblogging sambil bertwitter. tak focus aku. now, focus. manusia sekarang macam macam pesen kan? antaranya aku lah. tapi if orang mintak untuk aku describe macam mana aku, better tanya kawan kawan aku lah. sebab tu manusia senang nak judge orang tapi tak sedar diri. sebab memang kadang kadang kita tak perasan apa kita buat. kita fikir macam kita buat habis baik dah. konon nya lah tapi kita tak tahu apa orang judge itu ini.

perasan tak character kita berubah ubah? bukan hipokrit, taaaakk. bila kita dengan parents kita lain, dengan kawan kita lain, dengan cikgu ke lecturer ke kita lain. lain environment, lain lah kita. kenapa agak agak? haha aku pun tak tahu. yang ini aku boleh describe pasal aku, dengan family dengan kawan kawan aku banyak bercerita tapi when im in the class, aku jadi pendiam. ohh biasalah lecturer mengajar aku berangan. HAHAHA no lah. aku pun taktahu kenapa. dari sekolah rendah sampai sekolah menengah masa ambik report card , haa semua comment cikgu semua sama. "natijah ni dalam kelas pendiam". aku pun senyum jela. the truth is, aku memang lah tak reti nak bagi respond ke tanya ke dalam kelas. 

cerita pasal kakak senior aku pulak. masa dekat melaka dulu, masuk masuk je cewah semua pandang. biasalah , lambat daftar. so dapat lah perhatian sikit masa masuk dorm tu. tak bangga, rimas. hari ketiga, kak bella and the gang panggil aku. cuak tak cuak la. dah macam banduan kena soal dengan polis aku masa tu. last last diaorang cakap, " kau dekat sini baru tiga hari dah macam tiga tahun". ehh akak ni, suspend overdose dah aku tadi. ingat nak kata apa lah tadi. mereka okay, saya okayy. rindu melaka pulak.

cerita pasal sekolah gemencheh pulak, akak senior lagi comment aku. dia cakap aku sombong. muka aku muka sombong ke? ramai dah comment benda sama. tapi last last akak tu jadi akak dorm aku, aku pun berkepala gila dengan dia. nak dipendekkan cerita, dont judge a book by its cover. karang aku cerita dari A sampai Z haa jonuh nak baco kang.

tahu tak apa yang aku tengah rasa sekarang? dah terasa macam sahur. abang aku masak pagi pagi buta ni. uihhh bau sedap! kucing aku yang tidur pun dah bangun balik. nasib baik aku dah kenyang, so tak ambik peduli bau sedap tu. 

aku sebenarnya celaru tambah pening dengan apa yang aku type ni. semuanya kelaut. wehh serious aku tak tahu nak start cerita dari mana ke cerita apa ke. sorryyyyyyy. BTW, mungkin aku AKAN rajin kott nak update masa cuti sem ni. wait and see. tengok la rajin nat macam mana.

maka semua rakyat jelata, jom tidur. HAHA. so lepas ni kita kenal kenal orang dulu lepastu baru lah boleh nak judge orang tu bagaimana ke macam mana ke. kita sama sama take note. lain hari kita jumpa lagi. aku dah kebuntuan taktau nak type apa -.-

so, PEN OFF.



No comments: