Wednesday 31 October 2012

betapa gahnya bumi kita

ASSALAMUALAIKUM TO MUSLIM READERS,

WELL HELLO TO NON MUSLIM READERS :)


ehem ehem. betulkan tekak sekejap. harini, malam ni takda benda nak dicerita sangat. but photossss do tell stories right? sebentar lagi ye anda akan lihat beberapa gambar yang tak berapa nak banyak tapi ada la sikit. hari ahad haritu pergi cameron highland. tahu dah kan? lepastu nak tunjuk gambar lee. HEHE. 

best ke tak pergi sana? ouhh jyeahh harslah best ! tetapi .. aku lah orang yang paling banyak bersin. jangan tanya kenapa lah. SEJUK. memang berkepit dgn tisu aje aku. dah macam apa dah. bila dapat satu cawan air panas.. UUU best. sejuk tu kebah sikit. itu hari first jela. second day tu dah okay dahh. cehh badan dah terbiasa. dlm holiday, sempat pulak aku terfkir, honeymoon tak bolehh la nak pegi tempat tempat sejuk. HAKHAK. 

okay dah.. nahh tengoklah gambar mana yang sempat disnap. banyak sgt bersin, susah nak amek gambar. karang camera goyang goyang, haa gambar mesti bergegar pastu tak berapa nak lawa. 





ini first place yg kiteorg pergi. makan scones dgn pancake je pun. pergi cameron mesti org carik scones.
 




okay ini dua sepupu aku yg tak berapa nak bertauliah sgt lah :P
nasib baik mereka ada. maka hidup aku tak berapa nak bosan sgt lah. dah mcm aku adik dieorg kan? HEWHEW ;)





hari isnin pulak kami pergi sini. BOH punya tempat. tapi kilang dia tutup :( isnin mmg tutup. takpa lah, takda rezeki kan.





parents aku yg berbaju merah dan hitam. yg lagi dua tu my aunty and uncle. sorry la sampah tu mnyemak pulak.





dah macam bruno mars pulak aku tgk uzair ni -.- hakhak. macho habis tahap takda sapa boleh lawan lah tuu? yes itu sepupu gua. jgn curik!





okayy this is my very lovely mama. mama ku pandai bergaya. bab bab camera mmg dia excited lebih dr aku kadang kadang :P love you lah!





so taraaa! entah makhluk asing mana jatuh dari langit. katanya isteri zulfahmi . LALALALALA :P





im strong like the rock! 




 

okayy ini last gambar... hehe untuk dekat tempat boh ni la :P sampah tu nak interframe jugak -.-






yumm yumm terliur tak? oh the very the sedap. tapi ice cream dia lagi sedap.






malu pulak aunty azzah. tak lah. sebenarnya entah lawak apa entah yg mama buat. haha






acececehhh nak sweet jugak. kalau takda camera, takda nak suap bagai. HAHA. 






ini lah dia scones. sedap. sumpah tak tipu. nanti try tau for those yg tak pernah makan lagi.






aummm. emmm wallah. 





tengok tu habis licin anak beranak makan. tinggal daun strawberry je. nak? take it :P






ini tempat teh jugak. tapi bukan boh. it's BHARAT. takla sefamous mcm BOH tapi tetap teh jugak kan? :P







nah! ini lah ladang teh BHARAT. it's called cameron valley. owner dia indian rasanya. lawakan? subhanallah :')








ni air mineral tapi strawberry flavour. sedap lah jugak.






sweater dah bukak sbb dah start panas sikit. tak perlu sweater dah rasanya :P but uzair still wear his sweater back there.





nah sepupu sepupuku yang habis poyo tak cukup column :P hakhak.







on tuesday. nak balik dah. sudah tiba masanya check out. sob sobs.






so goodbye cameron highland yg tersergam indah :)) ada rezeki, kami ramai ramai the whole family dtg gegar kan cameron pulak.



okayy so itu sahaja lah photo photosss yg telah disnap sepanjang dicameron. ayat aku kenapa mcm tengah jawab karangan bm ekk -.-
dah takda benda nak dicerita dimerepekkan rasanya ni. hehe nanti nanti kita update story lagi okayy? ouh ya sesungguhnya this week saya sungguh busy. PM menang sikit la. tak dapat nak tanding PM punya busy :P
sebab kena tolong mama buat cookies utk deepavali punya hamper. mcm biasa, shell yg order. alhamdulillah kan rezeki masuk :))

rasanya ni dah boleh la log out ke buat benda benda lain ke. hehe so lain hari kita jumpa lagi readers. sooo...

PEN OFF.





No comments: